himurim הימורים, אתר ההימורים והבטים של ישראל
סוכני הימורים וברוקרי הימורים הם בעצם אותו דבר. זה פשוט אדם או ארגון שמתפקד כמתווך בינך לבין סוכנת הימורים כדי לבצע הימור ספורטיבי. כמובן, לכל אחד קל להמר ישירות מול סוכן הימורים. אז למה שתשתמש בסוכן? קודם כל, סוכני ההימורים בדרך כלל עושים הרבה יותר מאשר רק להמר עבור הלקוחות שלהם. אמנם כל סוכני ההימורים והברוקרים שונים, אך כולם מספקים שירותי ערך מוסף נוספים כדי להפוך את כל תהליך ביצוע ההימור לקל ומשתלם כלכלית. כמו כן, ראוי לציין שברוקרי הימורים אינם סוכנים קשורים. באותו אופן שבו סוכנים בתעשיות אחרות מוצאים מספר ספקים כדי למצוא ללקוח שלהם את העסקה הטובה ביותר, סוכני ההימורים אינם שונים.

מדוע כדאי לי להשתמש בסוכן הימורים או ברוקר?

עכשיו כאשר אתם כבר מבינים מה זה סוכן הימורים, הרשו לנו לשקול את הסיבות לכך שאתם עשויים להפיק תועלת משימוש באחד. אמנם לא כל הסוכנים עובדים באותו אופן, אך לרבים אותם יתרונות משותפים. כפי שצוין קודם לכן, דבר אחד שכן משותף להם הוא שבאמצעות שימוש בסוכן, תהיה לך גישה לסיכויים הטובים ביותר ממספר סוכני הימורים. מכיוון שעסקאות עוברות דרך הברוקר, מהמרי ספורט יכולים לבצע הימורים מול סוכני הימורים רבים ושונים ללא צורך בפתיחת עשרות חשבונות שונים. זה חוסך בזמן ובניהול. זה גם אומר שהמהמר יכול לבצע הימור מול סוכן ההימורים באופן אנונימי, וזה יתרון משמעותי למהמרים מצליחים הנחסמים מהימורים עתידיים בגלל שהם מרוויחים יותר מדי. כן, זה באמת קורה!

להיות בעל חשבון אחד בלבד מציע את הנוחות של צורך להתמודד עם אדם או ארגון אחד עבור כל ההימורים שלך. כמה מהסוכנים הבולטים יותר (כפי שיומלץ בסוף מאמר זה) מספקים פלטפורמת הימורים המאפשרת למהמרים לראות את הסיכויים הטובים ביותר שמציעים כל סוכני ההימורים שהם משתמשים בהם ולהציב הימורים מרובים באופן מיידי. סוכן מסוג זה יספק מתקני שירות לקוחות מצוינים בטלפון ובצ'אט חי. רמה זו של שירות אישי היא מעל ומעבר לזו המוצעת על ידי סוכני ההימורים המסורתיים. במידה זו, חלקם מספקים גם שירותי VIP מתקדמים ל-High Rollers, כגון מתקני ניהול קרנות ומגבלות הימורים גבוהות במיוחד (המקסימום בכל סוכני ההימורים).

סוכן הימורים ובטים

גישה לסיכויים טובים יותר לרווחים גדולים יותר

השגת גישה לסוכני ההימורים עם הסיכויים הטובים ביותר היא ללא ספק הסיבה הטובה ביותר להשתמש בסוכן הימורים. מתווכים וסוכנים יכולים לפתוח חשבונות עם סוכני הימורים חדים. מכיוון שסוג זה של סוכני הימורים יכול לקחת הימורים בנפח גבוה, הם יכולים להציע סיכויים עם שולי רווח נמוכים. מכיוון שהרווחים שלהם שוליים מאוד, הם נוטים לפעול מהר מאוד לשינויים המתרחשים לפני תחילת אירוע ספורט, כגון פציעות שחקנים בכדורגל, או שינויים במזג האוויר באירועי מירוץ וכו'.

סוכני ההימורים הללו מעצבים את השוק ברבים מענפי ההימורים הפופולריים ביותר, כך שכאשר הם פועלים, סוכני ההימורים המיינסטרים עוקבים אחריהם. מכיוון שרבים מחברות ההימורים הטובות ביותר הן אסייתיות ועוסקות רק בעסקאות בהיקף גדול, קשה לרוב הזרים לקבל גישה אליהם. סוגים אלה של סוכני הימורים לא תמיד זמינים בכל המדינות ברחבי העולם. אפילו מקומות כמו ארה"ב (שיש לה חוקי הימורים מחמירים), בריטניה, שבהן מיסי הימורים שהוטלו על סוכנויות הימורים אסייתיות גירשו רבים, כמו Pinnacle ו-SBOBET, מהמדינה ובמיוחד ישראל אשר בפיגור שנות אור ממדינות אלו.

סוכני הימורים מיינסטרימיים באירופה (AKA Soft Bookies) שואפות בדרך כלל לרווח של בין 5 ל-12 אחוזים על כל אירוע ספורט. כדי להשיג זאת, הם צריכים להציע סיכויים שהם בדרך כלל נמוכים ולא נוחים למהמר. זאת בניגוד למרווחים של 1-3 אחוזים שגובים סוכנים חדים כמו Pinnacle, SBOBET ו-188BET, או בורסות Matchbook ובטפייר. בהתחשב בסיכויים הגבוהים ביותר שמציעות יצרניות ההימורים הבסיסיות הללו, לעתים קרובות הרבה יותר משתלם להשתמש בסוכן גם כאשר אנו לוקחים בחשבון עמלות הימור ועמלות סוכן.

 
אולי יעניין אתכם >>

כמה גובים סוכני הימורים וברוקרים בדרך כלל?

סוכני הימורים וברוקרים מרוויחים בדרך כלל עמלה מיוצרי הימורים על שהביאו עסקים בדרכם. אבל זה לא אומר בהכרח שהם לא יחייבו אותך עבור השירותים שהם מספקים. סוכנים מסוימים יגבו עמלה עבור ביצוע הימור. ברוקרים דואגים לרוב לתהליך ההפקדה ומשיכת הכסף בשמך. הם יכולים גם לספק את האמצעים להעביר כסף מחשבון הימורים אחד למשנהו. בדיוק כמו שיש לקחת בחשבון עמלות עסקה עבור ביצוע משיכות והעברות בנקאיות בקזינו מקוון, אותו הדבר חל בעת שימוש בסוכן הימורים. אחרים עשויים פשוט לגבות עמלה קטנה על הימורים מנצחים. כך או כך, רוב המהמרים רואים בהם תמורה לכסף עבור השירותים וההזדמנויות שהם מספקים.
אולי יעניין אתכם >>

האם אני מרוויח משימוש בסוכן הימורים?

כאשר לוקחים בחשבון עמלות ועמלות, לא כל המהמרים ייהנו משימוש בסוכן הימורים. אבל אם אתה מהמר על ספורט באופן קבוע, ואוהב להמר הימורים גדולים, כדאי מאוד להשתמש בשירותיו של סוכן. ישנם גם מצבים מסוימים בהם כדאי מאוד להיעזר במתווך. מהמרים מקצועיים, למשל, ייהנו כמעט בוודאות מהשירותים שהברוקרים מציעים. ביצוע הימורי נפח דורשים הרבה מאוד ניהול וניהול פיננסי, אשר ממוזער על ידי שימוש בסוכן הימורים. כמו כן, סוכני הימורים ברמה גבוהה לא אוהבים להפסיד, וכאשר מהמר מנצח באופן קבוע, זה נוטה לגרום לסגירת חשבונות ולהגבלות הימורים עבור שחקני הימורים המהמרים בסכומים גבוהים. מלבד היתרונות הברורים שהסיכויים הטובים יותר מביאים, מהמרים מקצועיים יכולים להמר בסכומים המקסימליים באופן אנונימי ללא כל בעיה דרך סוכן ההימורים.

גם מהמרי ספורט ארביטראז' ירוויחו באופן משמעותי על ידי שימוש בסוכן הימורים. הימורי ספורט ארביטראז' הם תהליכים של הצבת הימורים בו-זמנית על כל התוצאות האפשריות של אירוע ספורט בעימות המבטיח רווח. הזדמנויות הימורים כאלה (המכונה לעתים קרובות arbs) מתרחשות לעתים קרובות בזמן שלוקח לסוכני הימורי המיינסטרים להגיב לשינויים במחיר שנעשו על ידי סוכני ההימורים הבסיסיים (AKA sharp). והם בדרך כלל מגיבים מהר מאוד כדי לשמור על איזון ההימורים שלהם ולמנוע הזדמנויות ארביטראז' אפשריות. די לומר; מהמרי ספורט ארביטראז' צריכים להציב הזדמנויות arb מהר מאוד, ככל הנראה באמצעות הסיכויים החדים שסוכני ההימורים ובורסות ההימורים מציעים. עבור רבים, השימוש במתווך כדי לבצע הימורים כאלה הוא בעל ערך רב והכרחי.

סוכני ההימורים של אתר הימורים

לסוכני אתר הימורים, יש ידע וניסיון רב בכל נושא הימורי הבטים באינטרנט. סוכני ההימורים שלנו יתנו לכם מגוון רחב של כלים שיעזרו לכם להרויח יותר! בין אם זה הטבות בלעדיות שרק סוכני אתר הימורים מקבלים, ילוו אתכם במשך כל הדרך, יענו על שאלותיכם וכל זה בשפה העברית!

רוצים הטבות ולהרויח יותר באתרי בטים? דברו עכשיו עם סוכן ההימורים שלנו!

סוכני ההימורים שלנו ישמחו לעזור לכם בכל שאלה או קבלת מידע בנושאי ההימורים. לנוחיותכם תוכלו ליצור קשר עם סוכנינו בווצאפ או בטלגרם אשר זמינים בשבילכם תמיד!

אולי יעניין אותך..

כמה אהבתם את המאמר?

לחצו על כוכב כדי לדרג!

דירוג בינוני 0 / 5. הדירוג שנספר: 0

אין דירוג למאמר זה! תהיו הראשונים לדרג.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבצע חודש מאי

25%-30% בונוס להפקדה ראשונה! לפרטים צרו איתנו קשר בווצאפ או בטלגרם.

הירשמו גם אתם למועדון ההימורים של ישראל

רוצים לדעת איפה אפשר והכי כדאי להמר, טיפים וחדשות על כל נושא ההימורים? הירשמו עכשיו ותהיו הראשונים לדעת!