himurim הימורים, אתר ההימורים והבטים של ישראל

הימורים ובטים ב NBA

מי לא נשאר לפעמים ער עד אמצע הלילה כדי לא להחמיץ משחק טוב ב NBA? יש אנשים אשר ירצו להמר על הקבוצה שהם אוהדים או על קבוצה שאין להם ספק שתנצח.

לא סתם הימורי הNBA הם מהנפוצים ביותר בשוק הימורי הספורט בכלל והכדורסל בפרט. ריכזנו עבורכם סוגי הימורי בטים שונים והסבר מפורט על הימורים במשחקי NBA.

ה-NBA היא אחת מליגות הספורט הפופולריות בעולם. הספורט הזה משודר בטלוויזיה ברחבי העולם והכוכבים הגדולים ביותר של הליגה הם שמות מוכרים. בשל הפופולריות של המשחק, הימורים הולכים יד ביד עם ה-NBA. בכל משחק ומשחק יש מגוון עצום של הימורים זמינים. כאן תראה הסבר על כל סוגי ההימורים שתוכל לבצע.

הימורי מרווחי נקודות ב-NBA

פיזור הנקודות הוא ההימור הפופולרי ביותר בכל הנוגע ל-NBA. שוק זה (המכונה גם צדדים) הוא שוק שבו יצרני הסיכויים ינסו להבטיח שלכל קבוצה יש סיכוי של 50/50 לנצח, והם עושים זאת על ידי נטילת הנקודות הנכונה מהקבוצה המועדפת. הנה דוגמה:

לייקרס +8.5 -110

היט -8.5 -110

אתר ההימורים סבור שההיט טובים יותר מול היריבה ב-8.5 נקודות. אם תהמרו על ההיט, תוכלו לזכות רק אם הם ינצחו בתשע נקודות או יותר. אם תהמרו על הלייקרס, תוכלו לזכות אם הלייקרס ינצחו, או אם הם יפסידו בשמונה נקודות או פחות. בשני המקרים, הסיכויים של -110 פירושם שהימור של $110 יראה רווח של $100 אם תזכו בהימור.

סך הכל NBA

כשאתם מהמרים על הסכומים, אתם מנסים לחזות אם כמות הנקודות הכוללת במשחק (על ידי שתי הקבוצות גם יחד) מתחת או מעבר לקו שניתן על ידי הספר. הנה דוגמה:

OVER  (מעל ל) 198.5 -110

UNDER (מתחת ל)-198.5 -110

במשחק הזה אתר ההימורים מחשיב ש-198.5 הוא המספר הצפוי של הנקודות, כך שההימור יהיה מתחת או מעל המספר הזה. בשני המקרים אם הייתם מהמרים על $110 הייתם זוכים ב-$100 אם צדקתם.

-NBA Money Line

במובנים רבים, Money Line  הוא ההימור הפשוט ביותר ב ,NBA והוא פשוט הימור על אחת הקבוצות כדי לזכות. בניגוד למרווח הנקודות והסיכומים, הסיכויים ישתנו כאן, כלומר סיכויים נמוכים יותר על הקבוצה המועדפת, וסיכויים גבוהים יותר על האנדרדוג. כך עשוי להיראות הימור מרווח הנקודות לעיל בשוק Money Line.

לייקרס +280

היט -300

אם תהיו  לטובת את ההיט תצטרכו להמר 300$ כדי להרוויח 100$. ואם תהיו לטובת הלייקרס, תמורת 100 דולר תרוויח 280 דולר. כפי שאתם יכולים לראות בדוגמה, סכומי הרווח הרבה יותר נמוכים בהימור על ההיט בשונה מהלייקרס שסכומי הרווח גבוהים משמעותית.

בכל שלושת סוגי ההימורים שלעיל, באתרי ההימורים יציעו סיכויים שהם תמיד ביחס ל-$100, אולם אתם יכולים להמר בכל סכום – ולקבל תשלום על בסיס יחסי. לדוגמה, אם היית מגבה את הלייקרס בקו הכסף תמורת 10 דולר בלבד, היית מרוויח 28 דולר.

NBA בטים משחקים אחרים

בנוסף לשלושת ההימורים הפופולריים ביותר לעיל, אתרי הימורי ספורט רבים יציעו מגוון רחב של הימורים בכל משחק. זה לכול לבוא לידי ביטוי בהימור שבו קבוצה תוביל בסוף רבע מסוים, איזו קבוצה תגיע ראשונה ל-20 נקודות או ששחקן אחד יקלע יותר נקודות משחקן אחר. במשחקים הפופולריים יותר, לדוגמה משחק האול סטאר או גמר ה-NBA, אתרי ההימורים יציעו מגוון גדול עוד יותר של הימורים מעניינים.

בטים עתידיים ב-NBA

כמו גם הימורים על משחקים בודדים, תמצאו גם שווקים לטווח ארוך הרבה יותר. הדוגמה העיקרית לכך היא הימור על הקבוצה המנצחת בגמר ה-NBA וההימור הזה יהיה זמין פחות או יותר מהרגע שהסל הסופי יוטבע בסוף העונה הקודמת. על בטים עתידיים תוכלו להמר הן לפני תחילת העונה והן לאורך העונה.

הודעה חשובה!

אנחנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה או קבלת מידע בנושאי ההימורים. לנוחיותכם תוכלו ליצור קשר עם סוכנינו בווצאפ או בטלגרם אשר זמינים בשבילכם תמיד!

אולי יעניין אותך..

כמה אהבתם את המאמר?

לחצו על כוכב כדי לדרג!

דירוג בינוני 0 / 5. הדירוג שנספר: 0

אין דירוג למאמר זה! תהיו הראשונים לדרג.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבצע חודש אפריל

25%-30% בונוס להפקדה ראשונה! לפרטים צרו איתנו קשר בווצאפ או בטלגרם.

הירשמו גם אתם למועדון ההימורים של ישראל

רוצים לדעת איפה אפשר והכי כדאי להמר, טיפים וחדשות על כל נושא ההימורים? הירשמו עכשיו ותהיו הראשונים לדעת!