himurim הימורים, אתר ההימורים והבטים של ישראל

הימורים ובטים בכדורגל

ישנן סיבות רבות מדוע מהמרים נמשכים להימורי כדורגל באינטרנט וזה ממשיך להיות פופולרי מאוד ברחבי העולם משחקים מתקיימים מדי יום במספר יבשות ויש מגוון רחב של שווקים לבחירה, העונים על צורכי המהמרים.

כמו בענפי ספורט אחרים, מאוד חשוב להבין מה אתם עושים לפני שאתם מכניסים את הכסף שהרווחתם ביושר לכל משחק שאתם מעוניינים להמר עליו.

ישנם לא מעט אלנמטים שונים שצריך לזכור כאשר מהמרים על כדורגל, והכל יכול להיות קצת מסובך. אז כדי להתחיל, בחרנו את השווקים הנפוצים והפשוטים ביותר שהמהמרים יכולים להמר עליהם.

תוצאת התאמה

עבור כל משחק שנערך בליגה או בגביע, אתרי ההימורים יספקו סיכויים לגבי ההסתברות לתוצאות של כל משחק. זהו סוג ההימור הנפוץ ביותר בהימורים בכדורגל, וזה המקום שבו אתה מהמר על תוצאת המשחק תוך 90 דקות. ישנן שלוש תוצאות בכדורגל, ניצחון, תיקו או הפסד – ולעתים קרובות זה מכונה הימור 1×2. הסיבה לכך היא שאתם יכולים להמר על הקבוצה הביתית (1), התיקו (X), או קבוצת החוץ (2). שוק תוצאות המשחק מופיע לעתים קרובות בראש עמוד אתר האינטרנט שבו אתם הימרתם, ואם המהמר חוזה את התוצאה הנכונה, הוא זוכה בהימור שלו.
ליגת האלופות, הימורי בטים
הימורי ספורט

הימורי סיכוי כפול

שוק ההזדמנות הכפולה הוא עוד שוק פופולרי מאוד בהימורים בכדורגל שבו מהמרים מהמרים על שתי תוצאות במשחק אחד. זה נותן לכם הזדמנות להמר על תיקו וניצחון בו זמנית, וזה נהדר אם אתם רוצים להפחית את הסיכון.

הימור על מלך השערים

בנוסף להמר על קבוצות ניצחון או תיקו, מהמרים יכולים לגבות שחקן בודד, בהימור על הבקעת השער הראשון או איזה שחקן יכניס גול בכל עת בתחרות.

זה בדרך כלל הימור מצוין אם אתם עוקבים מקרוב אחר קבוצה מסוימת או שיש לכם עניין מסוים בשחקן שאתם חושבים שיש לו את מה שצריך כדי להבקיע באותו המשחק.

הסיכויים זמינים עבור כל שחקן שנמצא בסגל באותו היום, אך הימורים מבוצעים בדרך כלל על חלוצים וקשרים התקפים מכיוון שיהיו להם הכי הרבה סיכויים.

אולי יעניין אתכם >> הימורי כדורסל ובטים בליגת ה NBA

שווקים מוחלטים (outright markets)

כבר דיברנו על הימורים על משחקים בודדים או על שחקנים, אבל הימורים מוחלטים על תחרויות כוללות הוא עוד שוק ענק בתחום הימורי ספורט.

בין אם אתם רוצה להמר על הזוכה בליגה, או שאתה רוצה שמדינה ספציפית תזכה במונדיאל, לסוכני ההימורים יש שווקים זמינים כדי לכסות את כל הצרכים שלכם.

הימורים אלו דורשים סבלנות, מכיוון שהסיכויים טובים יותר בתחילת עונה או טורניר, והתוצאה לא תוכרע במשך מספר חודשים.

אמנם מקובל לגבות את המנצח של ליגה, אבל למהמרים יש גם הזדמנות להמר על קבוצה שתרד ליגה, אם הם מצפים מהם להיאבק, או לעלות ליגה. נוסף על כך, סוכני הימורים רבים מציעים הזדמנות להמר על מיקום הקבוצה בטבלה כמו למשל סיום במקום שלישי, שישי או חצי העליון.

אתרים אחרים

כדורגל הוא באמת המלך של עולם הימורי הספורט, וחשוב שתתחילו בקטן ותלמדו תוך כדי. ככל שאתם צוברים ניסיון, יש שורה שלמה של שווקים אחרים, מהימורים על מספר קרנות במשחק ועד תוצאת המחצית. שווקים חדשים צצים לעתים קרובות, המספקים אפשרויות מעמיקות יותר והימורים על מגוון רחב יותר של תוצאות.

הימורי ספורט בארץ הם מאוד מוגבלים במגוון האפשרויות שאתם יכולים להמר עליהם ובנוסף היחסים של הרווח הם מאוד נמוכים לכן ישנם מהמרים שמחפשים אתרי הימורים בעולם אשר שם יוכלו להמר על מגוון רחב יותר של אפשרויות במשחק וגם לקחת רווח גדול יותר על משחק בו זכיתם.

הודעה חשובה!

אנחנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה או קבלת מידע בנושאי ההימורים. לנוחיותכם תוכלו ליצור קשר עם סוכנינו בווצאפ או בטלגרם אשר זמינים בשבילכם תמיד!

אולי יעניין אותך..

כמה אהבתם את המאמר?

לחצו על כוכב כדי לדרג!

דירוג בינוני 0 / 5. הדירוג שנספר: 0

אין דירוג למאמר זה! תהיו הראשונים לדרג.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבצע חודש אפריל

25%-30% בונוס להפקדה ראשונה! לפרטים צרו איתנו קשר בווצאפ או בטלגרם.

הירשמו גם אתם למועדון ההימורים של ישראל

רוצים לדעת איפה אפשר והכי כדאי להמר, טיפים וחדשות על כל נושא ההימורים? הירשמו עכשיו ותהיו הראשונים לדעת!